• Entrar
  • Entrar
  • Conteúdo
    Empreendedorismo Sustentabilidade Negociação Estratégia e Execução Finanças e Cenários Liderança e Pessoas Marketing e Vendas Tecnologia e Inovação Book Summary Cenários Startups Impacto social Finanças Saúde by
    Vídeos Artigos Jornadas Podcasts Dinâmico
  • Saiba Mais

hsm experience

Switch to better customer service

em Estratégia e Execução
2 hours 34 minutes

Jornada

Switch to better customer service

Estratégia e Execução

1

Osvaldo Costa

2 min
2

Change management and innovative companies that create sustainable profits and growth

15 min
3

How to win customers over in the new retail

13 min
4

The Zappos.com success model

26 min
5

The holistic leader

5 min
6

From Agile to Antifragile

12 min

Excellence in processes and customer service is a constant and essential quest for companies to survive in the VUCA world (acronym for: Volatility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity) and generate sustainable results. To navigate with agility, you need to change and adapt quickly.

HSM Fundada em 1987, a HSM se consolidou como uma referência internacional em gestão e negócios. Nossas frentes de atuação incluem a SingularityU Brazil, a HSM Expo, a HSM Academy, a revista HSM Management, a realização de projetos CO-Branded, o HSM Experience e a HSM University.
Publicado em 18 Sep 2018
COMEÇAR JORNADA   

HSM Experience

Conteúdo exclusivo para usuários premium

Já possuo cadastro Saiba mais

Jornada

Switch to better customer service

Estratégia e Execução

1

Osvaldo Costa

2 min
2

Change management and innovative companies that create sustainable profits and growth

15 min
3

How to win customers over in the new retail

13 min
4

The Zappos.com success model

26 min
5

The holistic leader

5 min
6

From Agile to Antifragile

12 min

Feedback? Precisa de ajuda?

Curadoria:

HSM The Power of Knowledge

Veja nossos Termos de Serviço e nossa Política de Privacidade.

©2025 HSM The Power of Knowledge. Todos os direitos reservados..